שירותי טלמרקטינג יכולים לסייע רבות בשיפור תוצאות עסקיות דל עסק, כל עסק. העיקרון המנחה בשיווק זה שככל שפונים לקהל יעד מממוקד יותר מחד אבל בהיקפים גדולים יותר אז גדלים הסיכויים להשיג את הבינגו המיוחל. הטלמרקטינג למעשה מבצע עבודה שגוזלת זמן ומשאבים רבים. ברגע שהשירות הנדון יוצא למיקור חוץ במתכונת של קול סנטר אז זה מפנה זמן להתעסק בדברים ארחים שחשובים לא פחות ומנגד הביצועים אמורים לעלות. מקוד טלמרקטינג טוב אמור להעסיק מקצוענים בתחומי השירות והמכירה.
את הטלמרקטינג ניתן לעשות לבד כמובן, אבל מדובר על מקצוע שק הולך ותופס תאוצה. היכולת למכור שירות או מוצר דרך הטלפון איננה ברורה מאליה. צריך דעת לזהות לקוח לפי הקול שלו והאינטונציה שלו. על סוכני דלת לדלת אומרים שיש להם 30 שניות מרגע שלקוח פוטנציאלי פותח בפניהם את הדלת ועד לרגע שנסגרת עסקה או ממשיכים הלאה. כך גם בטלמרקטינג, יש 3 משפטים בטרם הלקוח מקבל החלטה האם להמשיך עם העסקה או לסגת.