קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

מרכז שיחות זה בעצם ההגדרה העברית לקול סנטר. הרעיון הוא אותו רעיון. לכל עסק או ארגון צריכה להיות מערכת יעילה ומועילה למתן מענה ללקוחות. הכוונה איננה לתיבת פתקים שבה כל אחד כותב תלונה ומשלשל את הפתק פנימה, אלא למערכת חי ונושמת. כל עסק צריך מנגנון שדרכו גם ספקים וגם לקוחות יכולים לקבל מענה מלא לבעיות השונות שצצות ללא כל צורך בהמתנה אין סופית. היכולת לתת מענה מהר יותר הופכת את הארגון שבשמו מערך המענה פועל לחזק ונחשק ותר.

מערכי הקול סנטר מציעים את כל האפשרויות. כל עסק יכול לתפור לעצמו חליפת שירות שטועמת במדויק את צרכיו. כך שגם ההוצאה עבור השרות תהי בדיוק למה שהוא צריך ולא טיפה יותר. בכך כול הצדדים יוצאים מרווחים. הלקוח שמזמין את השירות נהנה ממערכת מענה משופרת ויעילה. מי שמספק את השירות מרוצה כי הוא מסייע לעסק ומצליח למכור את מרכולתו. לקוחות הקצה נהנים משירות לקוחות ברמה טובה ובעיקר יעילה. וכשיש לקוחות מרוצים, אז העסק מן הסתם משגשג.

צור קשר