קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

מערכת קול סנטר זה בעצם מנגנון למתן מענה יעיל לפניות השונות של לקוחות לעסק. המערכת הנה בעלת פריסה ארצית אף כי מרכז השירות נמצא באזור הרצליה. בכל רחבי ישראל ניתן להתקין מערכת ביתית הישר למחשב ומיד לצאת לדרך. כל מערך שירות שעובד זה חידוש מרענן שיש לעודדו כדי להביא לעוד שכמותו. ככל שמנגנון המענה ללקוחות יהיה מפותח יותר ותרבות היחסים בין הצרכנים ללקוחות תהיה ובה יותר, הרווח יהיה של כל הצדדים.

במשך שנים מערכת היחסים בין הספקים לבין הצרכנים הייתה קלוקלת. כיום כבר יש התקדמות הרבה בזכות רשת האינטרנט שמהווה עוד ערוץ שדרכו ניתן לקבל מענה. גם הרשת החברתית יצרה מאזן אימה קטן שכם כל פגם במוצר או שירות ישר זוכה לפרסום וחשיפה בקרב ההמון. בקול סנטר המודרני ניתן לקבל מענה הן עבור תלונות והן לגבי הבהרות ובקשות מיוחדות. הקול סנטר הוא המקום לפנות אליו בכל רגע ובכל מצב. חברה שמתעלמת מהשינוי הרב שמתרחש מסביב במהרה תישאר ללא לקוחות או הזמנות.

צור קשר