קול סנטר ישראל - מענה אנושי לעסקים ולפרטיים, המעוניינים במענה אנושי איכותי, כזה שיענה על כל צרכיהם באישורים, הזמנות ועוד.

בתי מלון בארץ הם הדבר הראשון שעולה לנו כאשר אנחנו חושבים על לינה בעת חופשה. המלונות מצוידים בכל מה שאתם צריכים בשביל חופשה מושלמת ומפנקת. סוג האירוח במלונות כולל את כל מה שאתם תחפצו בו ולכל המעוניינים בפינוק כולל ישנה אפשרות לבילוי חופשה שלמה במלון הכוללת את כל הפינוקים. התחרות בשוק המלונות גדולה וכל מלון מתחרה על אהדת הציבור בדרך שלו, אך בסופו של דבר השרות מנצח ומי שיעניק את השרות הטוב ביותר סביר כי יעבור את מבחן הקהל.

להיות קשובים לקהל
שרות לקוחות מטרתו הוא להעניק לציבור את התמיכה לה הוא זקוק. מרכזי שירות במלונות נותנים לקהל לקבל שרות בעבור כל נושא שנתקל בו בבעיה ועל כל דבר שעליו היה רוצה להתייעץ. שירות מטרתו הוא לשרת את הציבור ולכן מציעות חברות רבות מוקדי שירות לקוחות שישרתו נאמנה את הלקוחות. על נותני השירות להיות קשובים, סבלניים ובעלי רגישות גבוהה לסביבה הספציפית. הם חייבים להכיר את האוכלוסייה עמה הם נמצאים במגע ולהיות מוכנים לכל תרחיש שיבוא.

לא לכל אחד
עבודה עם ציבור ישראלי אינה משימה פשוטה. הישראלי הוא דעתן מאוד ותמיד דואג איך לא לצאת פראייר. מרכזי שירות במלונות מאפשרות את הפתרון היעיל ביותר עבור הקהל הישראלי, אך לשרת את הציבור הישראלי כלל לא מתאים לכל אחד. רק מי שיש בו את הסבלנות ויכולת ההקשבה לצד השני יוכל להצליח בתפקיד המיוחל.

כל מה שבאמת צריך
שירותי מלון לבני זוג כוללים בדרך כלל המון תחומים שמורכבים יחדיו לתוך מטרה אחת גדולה. הרעיון הוא לרכז את כל השירות במקום אחד אך להעביר פניות לגורמים אחראיים בתחומים השונים. במלונות גדולים המצב מחייב כי לא ניתן להשתלט על כלל נותני השירות במלון באמצעות קבוצה אחת של נותני שירות.

שרות טוב הוא הפנים של המלונות בישראל. כאשר ניתן שרות טוב אנשים ישמחו לקבל אותו, ורווחיותו כמו גם שמו של המלון יטפסו למעלה בסולם הדרגות. עם זאת שרות גרוע יעשה למלון את ההפך ויתכן שייקח הרבה מאוד זמן לתקן את הרושם.

צור קשר